onsdag 7 december 2011

Ny broderade kuddar,,,,,

Hej svejs!
I dag har på förmiddagen har jag ägnat tiden åt tråkigt pappersarbete,, bokföring,,, inget kul men ett måste,,,

Här på sängen ligger mina nya kuddar som jag själv har broderat,,, tycker det är roligt att brodera ibland,,,,
Det gick snabbt att brodera dessa och mönstret tog jag från en gammal broderi bok som jag hittade i gömmorna,,,,


Min lilla snögubbe har fått komma fram,,

Tycker det är mysigt och fint när ljuset speglar sig i den krackelerade spegeln,,,,

Nu ska jag iväg och fika tillsammans med några väninnor och ikväll ska jag titta på Bonde söker fru,,,

så roligt när ni lämnar en kommentar:)

Ha en fin onsdag  Kram Helene


4 kommentarer:

  1. Hejsan Helen!! Javisst ja, bröllopet måste jag ju se :-)) Ohhh så fina kuddar. Vad kul att du borderat dem själv, så duktig du är!!

    Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  2. Så fina kuddar du gjort .. Passar perfekt där.. Ja visst är det kul att pyssla.. Gulligt vid din spegel .. Kul att tjattra med väninnor .. Dom ska man vara räddom .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  3. Så fina kuddar med sött broderi.. Jag gillar ju med att brodera emellanåt..

    Ha nu en fin torsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hej Helene!

    Jättefina kuddar som du broderat. Önskar jag kunde brodera, har försökt lära mig men misslyckas jämt och ständigt. Önskar den en trevlig tredje advent.

    Kram Camills

    SvaraRadera