fredag 16 december 2011

Mysig helg till er alla

Hej svejs!
I natt har jag knappt sovit någonting så i dag är jag riktigt trött,, hoppas på bättre sömn i natt ska jobba hela helgen,,,,

Kyrkan har kommit fram och står i sovrumsfönstret..

Idag har jag tagit tag i en sak som jag skjutit på sen i somras, hoppas det ger gott resultat....

Jag hoppas vi får lite snö till nästa helg, det lyser upp och blir lite ljusare ute, här är det så grått och trist väder idag.....

En liten handduk från mormor med hennes initialer..



Nästa vecka måste jag ut i skogen och leta upp en gran,  min dotter vill klä granen på fredag när hon kommer hem...

Kanske jag kokar lite knäck idag, brukar kokar dom på vedspisen det går snabbare och dom blir godare oxå,,,,

Önskar er alla en mysig helg,,, kram Helene

8 kommentarer:

  1. Hej Helene
    Så himla juligt :)
    å missa nu inte.......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    De e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Jag brände min knäck idag så det får bli ett nytt försök i morgon =)

    Granen har inhandlats idag så den skall vi klä i helgen, sen är det minsann jul i huset när granen kommit in =)

    Ha en fin jobbarhelg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Mysigt att blanda gammalt med nytt

    SvaraRadera
  4. Ååå en sådan söt kyrka hade min mormor..och så kunde man skruva upp den..och så spelade den en lite jullåt!!
    Nostalgi!!

    Ha en mysig 4:e Adventskväll!!

    Kram Sanne

    SvaraRadera
  5. Gullig liten kyrka .. Påminner om barndomen .. En speciell känsla infinner sig när man klär granen .. Å så när barnen kommer hem .. Jag väntar också hem min från usa .. Inte setts på ett år .. Ska bli kul ... Hoppas du sover bättre i natt .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  6. En sådan kyrka har vi också och det är verkligen jul för mig att plocka fram den. Underbart!

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dig en riktigt god jul.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  8. God Jul

    <3 Önskar jag dig och dina nära och kära! <3

    Varma kramar ifrån Sanne!!

    SvaraRadera