fredag 2 december 2011

Ledig helg,,,

Hej svejs!
Nu var det helg igen, veckorna går fort.. Denna helg är jag ledig och jag har inte så mycket inplanerat,,, jag hade först tänkt att åka till min dotter men det fungerade inte för henne denna helg så det får bli en tripp till henne lite längre fram,,,,


Idag har jag varit iväg och köpt de första julklapparna,,, ja det är inte lätt att köpa till stora barn när de knappt själva vet vad de önskar sig,,, men visst vill man ge dem några paket och inte bara pengar,,,

Önskar er alla en härlig lördag kram Helene

2 kommentarer:

  1. Ohhh vilken charmig spegel du har där!! Ja du visst är det svårt med julklappar. Jag har inte köpt en enda ännu, har fullt upp med badrummet och alla beslut, fy vilken vånda!!! Vill ju inte välja fel och ångra mig sen precis. Tråkigt väder idag, ska försöka få lite ordning här hemma i kaoset...hihiii

    Ha en underbar helg. KRAM P
    Någongång i framtiden kan vi kanske samåka till våra barn du och jag, lite resesällskap är alltid trevligt, när de ändå bor i samma stad menar jag :-))

    SvaraRadera
  2. Julklappar till barnen är jag klar med och det känns så skönt.. Nån till min pappa bara sedan är jag klar helt och hållet =) Mamma är jag alltså med färdig med..

    Ha nu en fin ledig söndag, själv sitter jag på jobbet och skall göra i morgon natt med..

    Kram Mia

    SvaraRadera