måndag 12 december 2011

Måndag igen,,,,,

Hej svejs!
Jaha så var det måndag igen, helgen gick i rasande fart,,,, I lördags var barnen, deras respektive och vi på hockey, vi såg Lakers - Modo,,  Det var första gången jag var och såg en elithockey match,,, Modo vann efter straff läggning,,, Innan hockeyn var vi ute och åt god mat  på Båtsmannen i Växjö,,,,

Dottern och hennes kille har varit här tills idag,,, så nu är här tyst och tomt,,,, L har nu kört till Göteborg, jag är allt lite orolig tills jag vet att hon kommit fram, det är ju dryga 30 mil för henne att köra i mörkret,,,,


I går var jag på julskyltningen i byn,,, den är inte så stor men mysigt att strosa runt,,


En liten gran står i hallen, granen köpte jag förra året på rean...

Nu går det fort till jul och jag tror att jag ska göra lite köttbullar i kväll om jag orkar och har lust,,,,,,,

Nu får ni alla ha en mysig måndagskväll,,, kram Helene






4 kommentarer:

  1. Hallojsan!!
    Vart de nå köttbullar hi hi här har de blivit knäck och kolakakor hi hi skönt att nått är klart;)
    Ha de så bäst.
    Kramen Anette

    SvaraRadera
  2. Jag missade julskyltningen i år, fick hoppa in och jobba =(

    Söt liten gran =)

    Hoppas du fick till några köttbullar..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Så sött du pyntat. Ha en jättefin Luciakväll.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. HEJ kikar in för att se hur du mår ...allt verkar bra ...kul med hockey ...och att umgås med nära å kära ....ha en fortsatt bra vecka ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera