måndag 22 augusti 2011

Så var semestern slut....

Hej alla!
Jaha nu var semestern slut och första arbetsdagen gjord. Känns ganska skönt att återgå till vardagen igen...
Vilka härliga höstdagar vi har haft, riktigt varmt och skönt ute. Jag har varit ute mycket i naturen i helgen och ikväll gick jag en runda på 2 timmar och plockade lite svamp...

Ser ni de små blommorna på min plättar?? Liknar små klockor så söta....


I lördags var jag i kyrkan och tittade på ett mycket vackert bröllop. Det var en kompis till min son som gifte sig, tror inte ett enda öga var torrt... De var så fina...

I går var jag och lyssnade på den stora flickidolen Eric Saade...

Ha det så gott allesammans  kram Helene




2 kommentarer:

  1. Såg dig aldrig på Metalldagen, men kanske inte så konstigt med tanke på allt folk.. men bra var han =) Ja Saade alltså ;)

    På bröllop är det svårt att hålla tårarna borta, brukar ju vara dundervackert..

    Ha nu en fin tisdag...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. javisst var det ett vackert bröllop ...när Anna sjöng så reste sig håret på mina armar ...de var så fina ..visste du att den ena brudtärnan var min dotter Mimmi ? man känner allt sig lite stolt som mamma...hur ska det bli när dom gifter sig ...att gifta sig är ett stort steg hoppas nu allt blir bra för ungdomarna ...så mycket svamp du hittar ....gillar förresten dina flaskor ..snygga ...kram på dig och ha det så bra på jobbet ..nu är det som vanligt igen ...jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera