onsdag 7 september 2011

ny loppad

Hej alla!
Oj nu var det ett tag sedan jag gjorde ett inlägg... Idag är det grått och regn  men vilken solig och fin helg vi hade och igår var det oxå väldigt skönt väder.. Jag har varit ute mycket och njutit av solen och en hel del kantareller har jag plockat...

Denna kommoden har jag köpt på en lokal loppis så det får bli mitt nästa projekt här hemma att fixa till den... Slipa och måla....


Min byrå som jag har i hallen, här har jag lite av mina änglar och ljusstakar som jag tänder på kvällen..

I måndags var jag på utbildning med jobbet, taktil massage på händer och fötter...

Jag har jobbat heltid efter semestern men har fått inse att det inte fungerar så nu jobbar jag lite mindre igen och det känns lite trist...


Här har jag plockat in lite rönn och lagt på mitt zinkfat, jag gillar att ha tända ljus på kvällarna, så mysigt....

Ha det så gott alla,, kram Helene

3 kommentarer:

  1. Vilken fin kommod och snyggare kommer den med all säkerhet att bli =)

    Ljus nu på de ruggiga kvällarna är mys på hög nivå..

    Trist att det inte funkade med att jobba heltid men bra att du lyssnar på din kropp..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. den blir nog fin med lite färg din komod ...ja att jobba heltid sliter verkligen ...det känner jag med ..helt slut på kvällarna ...arbetsbelastningen har blivit hårdare nuförtiden ..allt ska man göra å hinna med ...suck ! men det är bara att kämpa på så läng man orkar ...h.mm nu låter jag nog negativ ..men så känns det som ...skulle också vilja jobba mindre ..får se om det blir ...kul med massage kurs ,,ta vara på dina kunskaper där ...ja nu behövs ljus i massor ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  3. Jättefin kommod du hittat, de är så charmiga. Jag har också en liknande, har min i köket, jämte köksoffan. Ska bli spännande och se var du sätter din.

    Ska den bli vit månne??? Fniss :-)

    Fin söndag. Kram P

    SvaraRadera