måndag 15 augusti 2011

Hej alla!
I lördags var jag och spelade fia med hutt tillsammans med 15 andra tjejer, så roligt vi hade:) Vi var spelpjäser och spelplanen var 2 ihopsydda lakan...

Idag vaknade jag tidigt och satt länge med kaffekoppen och bläddrade i lite tidningar. Det gäller att njuta av de  lugna morgnarna för snart börjar jag jobbar igen...

Köpte nya muggar i lanthandeln på Ulvön, de är ljus gröna med vita prickar på.. Termosen har hängt med i många år...

Nu känns det som hösten närmar sig med stormsteg, löven har börjat gulna och falla till marken.. Här har det regnat idag på förmiddagen.. Ikväll cyklade jag en runda och hittade 2 liter kantareller så gott:)


En ny liten kruka till min mårbacka hittade jag på Gekås i Ullared i somras...

Önskar er alla en fortsatt härlig vecka,, kram Helene

1 kommentar:

  1. Visst hade vi kul hos Pia.. Ser fram emot nästa års spel =)

    Vilken söt termos, den gillade jag =)

    Ha nu en fin onsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera