tisdag 9 augusti 2011

Borta bra men hemma bäst eller......

Hej alla!
Nu är jag hemma igen, har varit i Mellansel och Örnsköldsvik på semester och  hälsat på mina kusiner.. Vi körde bil dit så nu har vi åkt ca 250 mil.. Vi har haft soligt och fint väder de flesta dagarna där...
Vid havet på Ulvön, en fin liten pittoresk ö. Där fanns en mysig liten lanthandel..

Dessa ljuvliga kockums sakerna stod på en klippa...
En liten miniatyr fyr, tyckte den var rätt söt..
Naturen där uppe är helt underbar..

Jag besökte en del loppisar under resan och en del saker fick följa med ner till Blekinge...
Resväskan kunde jag inte motstå...
Här är en del av sakerna som fick följa med mig hem..Rostyget är nya kuddfodral.. Porslinskärbrädan kostade endast 20 kronor... Det är billigare på loppisarna där uppe än här nere... Nästa gång får jag nog ha bil och släp med mig "fniss"

Ha det så gott allesammans kram Helene



3 kommentarer:

  1. Och mig med får du nog ha med på resan ;)
    Så fina saker och billigt är ju det man vill att det skall vara på loppis :)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Halloj Helen! Oj så långt iväg ni har varit. Sett nästan hela sverige nu ju...hihiii

    Jättefin resväska du hittade, härligt när man kan fynda så. Idag är det nästan höst känsla utomhus...blåsigt värre. Ha en fin dag. Kram P

    SvaraRadera
  3. vad spännande det låter ..du har ju varit lång iväg ..kan förstå att du ville gå in på alla loppisar där ..man vill ju inte missa några fynd ...fina saker du köpt ..ha en bra helg ! kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera