söndag 11 september 2011

Lite planteringar

Hej alla!
Vilken varm och underbar dag vi har haft här idag.. Jag har varit ute hela dagen och njutit...

Jag har planterat lite ljung i mina zinkkrukor och dekorerat med lite mossa, äpple och kvistar med röda bär...

Ikväll så cyklade jag en runda men oj så många små ormar det låg på vägen både snokar och huggormar och det gillar jag inte, jag cyklade över en liten snok, hu så hemskt jag som har ormfobi....



Nu ska jag kolla lite på tv och imorgon är det jobb igen denna helg bara försvann...

Ha det så gott allesammans kram Helene

1 kommentar:

  1. Huuga.. Ormar är inget vidare.. Men tur du satt på cykeln.. Värre när man skall traska förbi dem.. Men snart är de ett minne blott då det nu börjar bli kallare och kallare, fast idag har det ju varit härligt väder..

    Så höstigt och fint du gjort det i dina krukor..

    Ha en fin måndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera