måndag 25 april 2011

annandag påsk

Hej alla!
Vilket kanonväder vi har, klarblå himmel och sol det gillar vi..... I helgen har alla barnen varit hemma, vi har grillat och umgåtts så härligt....

I går kväll åkte Jonas och Sunniva hem och i kväll åker Linda  och Mattias hem. Då blir det tyst och tomt här hemma......

Här är Wilma, en grå jako och hon är en riktig pratmakare. Det är Jonas fågel och hon följer alltid med hem, hon fungerar bra tillsammans med vår lilla katt och livliga hund....


Vi har oxå umgåtts med många härliga vänner så här har det varit fullt hus så kul.. Så här ser det ut vid brunnen men jag brukar ändra om där ganska ofta.....

En stege hittade jag i ladan och det står nu vid äppelträdet...
Nu ska jag ut i solen och njuta och ikväll ska jag jobba....

Önskar er alla en härlig måndag... Kram Helene

1 kommentar:

  1. Visst har det varit ljuvligt väder i påsk.. Du verkar ha haft en härlig påsk med alla dina barn och vänner med, själv har jag jobbat..

    Ha nu en fin tisdag i morgon..

    Kram Mia

    SvaraRadera