lördag 7 april 2012

Glad Påsk

Hej svejs!
Ja det var ganska längesen jag gjorde ett inlägg men ibland blir det bara så... nu är det redan påsk, tiden går så fort,,,  jag har jobbat och måndagar kvällar är jag och badar på sjukhuset i riktigt varmt vatten och det är så skönt ,,,,

 Här är det sparsamt med påskpynt,, lite ris och ett ägg på vedspisen,,,

I går var jag hos antikhandlarn där hade jag hittat ett charmigt utebord och stol visar bild på det senare för idag är det inget vidare väder här, det har kommit lite snö men som tur är så blir det inte liggandes på marken..


I morgon kommer alla barn med respektive hem på lite middag, alltid lika roligt när alla är samlade.....
i dag ska jag se om jag kan hitta på någon påsköverraskning till familjen....

Ska försöka titta in hos er under helgen har varit dålig på det oxå....

Önskar er alla en riktig skön påsk, kram Helene




3 kommentarer:

  1. Hej vännen! Kul att höra ifrån dej ska du veta...Va kul att barnen kommer till er idag :)) Glad påsk på dej själv nu då..Kramis Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ha nu en riktigt bra Påskafton med de dina!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tittar in och önskar dig en fin fortsättning på veckan.

    Kram Camilla

    SvaraRadera