fredag 7 oktober 2011

Ny pläd till soffan......

Hej alla!
Nu är det fredag igen och veckorna går så snabbt... I går var det riktigt höstrusk, regnet det bara öste ner...

då är det mysigt att krypa upp i soffan med en pläd

och tända många ljus

Jag har varit ledig några dagar och är ledig till tisdag kväll,, jobbar endast halvtid igen och det känns lite trist,, men jag får försöka lära mig att accepterar det....

I onsdags var jag hos frissan och färgade håret så nu känner jag mig lite fräschare.....

I helgen ska jag försöka åka iväg på lite loppisar, det var ett tag sedan ....

Ikväll är det idol, titta ni på det??? Jag brukar se det om jag är hemma....

Ha en skön fredag alla, kram Helene




3 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken mysig blogg du har!
    Så fint med dom tända lyktorna på byrån!

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  2. Hej .. Det var ju tråkigt attdu måste jobba halvtid igen .. Men allt löser sig sägs det .. Så det blir nog bra ska du se ... En varm och mysig pläd är inte helt fel ... Vi är precis hemkommna från en tur i Stockholm .., kul! Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera
  3. Hejsan Helen! Var du i Bromölla för ett par veckor sen? Trist för dig att behöva jobba halvtid men hälsan kommer först. Ja nu är det mysigt med tända ljus och varma goa plädar, jag kan inte vara utan min quilt när jag sitter i soffan..hihii Kraaam Paula

    PS: Jag har mailat dig

    SvaraRadera