fredag 22 juli 2011

Fredag.....

Hej alla!
Nu har jag haft mina första semestervecka och det är skönt att få ta dagen som den kommer och slippa att stressa iväg på morgonen....
Min lilla samling av flaskor, jag är nog en liten flask samlare hihi, har hittat fler små söta flaskor oxå...
Här hemma håller vi på med renovering av sovrummet så äntligen har taket blivit vitt, men det är mycket kvar att göra, ny råspont vägg ska sättas upp och nya tapeter men det blir säkert fint när det är klart...

Denna svarta brickan kunde jag inte motstå när jag såg den så den fick följa med hem och de små flaskorna oxå...


Detta söta lilla fotografi fick följa med hem från en loppis för ett tag sen....

Alla barnen är hemma så här är det fullt hus, det är så roligt när de är hemma... I går var vi i stan en runda på festivalen, kanske det blir en tripp dit senare idag oxå...

Ha en skön fredag alla kram Helene

Jag blir så glad om du vill lämna ett litet avtryck efter dig....




2 kommentarer:

  1. Hej vännen! De är så fina de där flaskorna med vita porslinslock, jag har ett par stycken jag också. Det gamla lilla fotografiet på sista bilden du köpte från Milla, tittade jag också på, det är så himla fint med den svarta ramen runt. Trist väder idag, men vi får hoppas det blir solsken nästa vecka. Kram på dig //Paula

    SvaraRadera
  2. det var fina flaskor du hittat ..ja nog är man en samlare på mycket ....det känns väl skönt att ha barnen hemma ..spännande att få se din renovering ..det följer mycket med ..tar lite tid ..ha det bra ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera