onsdag 9 februari 2011

Härligt väder

Hej alla!
Idag har vi härligt väder, solen skiner och det har slutat att blåsa. Så skönt, man får allt lite mer energi en sån här dag....

Tänkte idag visar lite bilder på köksluckorna.Dem var innan i björk och lite gula inte alls fina..








Vi lackerade om dem i somras i ljus antikvit, blev riktigt nöjd med resultatet. Lite svårt att ta en helhetsbild eftersom köket är långsmalt...

Nu ska jag ut en runda i det fina vädret innan jag ska till jobbet...

Ha en härlig onsdag alla, kram Helene


5 kommentarer:

  1. Så snyggt!!
    Hoppas Hoppas Hoppas att han vill lackera våra med..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. ja vad fina dom blev...alt blir mycket fräschare med vitt...gulligt kök du visar ...ja det var ett härligt väder idag ...tyvärr så var det försent att ta sig en promenda när jag kom hem ..kram på dig ..jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera
  3. Hej Helen! Vad fina luckorna blev antikvita, förstår att du är nöjd!! Ja idag har varit härligt väder, jag slutade lite tidigare för att hinna njuta lite av det, nu säger de att det ska bli kallt igen, och snö...ujuj jag som vill ha värme och sol istället :-)) Jag har ikväll varit i K-hamn och lyssnat på Paolo Roberto, wow vilken resa han gjort i sitt liv, det var verkligen jättebra föreläsning. Kram på dig //Paula

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig, du är välkommen tillbaka!
    Vad fina luckorna blev.
    Må väl
    AC

    SvaraRadera
  5. Så otroligt fint ni har det.
    Tack för din snälla kommentar. Ja, man är ju som en liten skoskit när man har ont.;-)

    Vilket sött namn...Brödhult.:)
    Stor kram Stina

    SvaraRadera