söndag 16 januari 2011

Första Bloggdagen

Jag har  under en längre tid följt många fina bloggar som har gett mig inspiration till att förnya mitt hem.
Kanske jag kan ge er något tillbaka, vem vet??
Detta lilla hus har jag köpt på Änglabacken och det står nu i fönstret i köket.
Idag har det varit en grå dag med lite duggregn, så nu har lite av snön töat bort och det tycker jag är skönt.



Denna kotavla har jag köpt av en go tjej som har en helt underbar blogg, Millas hem.

Ha nu en skön söndagskväll alla Kram Helene

1 kommentar:

  1. Hej Helen! Välkommen till bloggvärlden :-))

    Vilken fin lykta som står där på fönsterbrädan! Ja nu längtar vi efter våren och alla loppisarna. Fast just nu känns det rätt långt borta...fniss..men regnet till trots går det åtminstonde åt rätt håll. Kram på dig // Paula

    SvaraRadera